2011. május 26., csütörtök

Minőségi olasz hegyesorrú papucs cipő elöl zárt 38 - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Valódi bőr mindőségi olasz elöl zárt hegyes orrú papucs cipő.
Néhányszor volt csak a lábamon, (kb. 3 alkalom) de nem az én világom ezért megválnék tőle.
Nagyon puha bőr, világos kék- fehér csíkos.
A talphosszt végig mértem, de kérlek vedd figyeleme, hogy hegyes orrú, ezért nem ér végig benne a láb.   Átlagos 38 méretre ajánlom.
Belül a talprész kicsit feljött, de nem foglalkoztam vele, mert csak a szekrényben áll tavaly óta, de ez könnyen orvosolható, ezen kívül semmi hibája, fényképeztem a sarkát is, ott is látható hogy tényleg csak 2-3 alkalommal volt a lábamon.
Talpán MADE IN ITALY felírat, bolti ára tavaly leárazva 11. 990, - volt, ennek a töredékéért most a tiéd lehet!
Átvehető személyesen VÁCon.
A posta ktg. -et vásárláskor pontosítom!
Nézz szét nálam, ha időd engedi sok márkás , új terméket töltöttem fel!



Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2011-06-12 18:29
. Minőségi olasz hegyesorrú papucs cipő elöl zárt 38 - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Fontos