2012. január 8., vasárnap

Egyszemélyes zenekar kicsiknek Smoby - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Kedves Nézelődő!
Eladnám a kislányom dobszerkóját.
Az első szülinapra véletlenül két ilyet kapott.
Én a Brendonban vettem.
Van benne egy furulya és egy csörgő is, plusz a dob.
A dobrész teteje levehető és bele lehet pakolni a hangszereket.
A csajom imádja és azóta sincs csend nálunk..
A képen  látható új állapotban, tisztán.
Csak a fotó kedvéért bontottam ki.
Új ára 4990, - volt.
Fix áron a posta felét én állom!
Csak a saját háztartásunkban fölöslegessé vált dolgokat teszem fel, olyanokat, amit adott esetben én is megvennék.
Az esetlegesen előforduló hibákat, hiányosságokat előre jelzem minden terméknél!
A ruhákat természetesen mosva és öblítve küldöm.
Kislányom (80-86-ig) és fiam (110-116-ig) kinőtt dolgait folyamatosan teszem fel, jó minőségű, egymással jól variálható darabok.
Kérlek, nézd meg a többi aukciómat is!
Lakásunk dohányfüst és állatszőr mentes!
Ha kérdésed lenne, írj nyugodtan!


Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Az aukció vége: 2012-01-09 09:30
. Egyszemélyes zenekar kicsiknek Smoby - Jelenlegi ára: 4 500 Ft

Fontos