2012. január 12., csütörtök

Nokia E71 független 1.-Ft-tól - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladósorba került 2. 5 éves, tartalék-telefonként tartott Nokia E71 készülékem.
Nem sokat volt használva, csak olyankor, amikor az elsődleges telefonomat féltetettem magammal vinni.
Nem én vagyok az első tulaj, beszámításként került anno hozzám, és pár hónapig szolgált hűségesen, igaz, alig használva.
Garancia nincs, már én sem kaptam anno, és azóta még kb. 8 hónap eltelt.
Gondom soha nem volt vele, minden tökéletesen működik rajta.
Mielőtt jönne a kérdés: Nem, NINCS LETILTVA, minden hívás kimegy és bejön!
Dobozt és töltőt tudok hozzá adni, én is ezekkel kaptam anno. más tartozékokat ne is kérjetek, mert nem tudom a kérést teljesíteni!
Szép állapotban, használat épphogy meglátszik rajta, de a fényképeken szerintem minden látszik.
Eladás oka: átmeneti pénzzavar (gondolom ezt senkinek nem kell elmagyaráznom ebben az országban)
 
A licit 1Ft-ról indul (remélem nem ott ér véget : )) és 7 napig tart!
 
Mindenkinek jó licitálást kívánok!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-16 09:14
. Nokia E71 független 1.-Ft-tól - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos